q-shops              

  • icon100% Maatwerk
  • iconLevertijd: 10/15 werkdagen
  • iconEigen klantenservice
  • iconShowrooms: Rijswijk, Utrecht en Eindhoven
  • iconGratis Kleurstalen

Verzenden

U heeft een bestelling geplaatst, maar vraagt u af wanneer de bestelling verzonden wordt.
Wij hebben de meest gestelde vragen voor u op een rij gezet:

1. Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra uw betaling ontvangen is wordt de order doorgestuurd naar onze leverancier en wordt de in productie genomen. Wanneer de order verstuurd wordt krijgt u van ons per email een verzendbevestiging.
U kunt de status van uw bestelling inzien door in te loggen op uw account op de website. Hier ziet u per bestelling de actuele status.


2. Wanneer komt mijn bestelling binnen?

U wilt uw niewe raambekleding natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Een vraag die vaak gesteld wordt is dan ook wanneer de bestelling verzonden wordt. Houdt er rekening mee dat de producten allemaal op maat gemaakt worden, hierdoor is er een gemiddelde levertijd van 10 tot 15 werkdagen nodig. De exacte leverdatum staat bij het product aangegeven. Zo hebben een aantal producten een kortere levertijd, en een aantal een langere levertijd.

Wij versturen uw bestelling via vrijwel altijd via NE Distriservice. Zodra uw bestelling verzonden wordt vanuit de leverancier ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Vanuit NE Distriservice ontvangt u hierna een email met vooraankondiging dat zij komen afleveren. U kunt hier zelf nog de afleverdag wijzigen. Op de dag voor aflevering ontvangt u traceerlink. Hiermee kunt u op de dag van de levering daar de geplande en de verwachte aankomsttijd terugvinden.

Kunt u uw bestelling niet terugvinden? neem dan contact op per telefoon, of email: klantenservice@raambekledingnederland.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw ordernummer.

Niet thuis bij aflevering NE Distriservice

Bent u bij aflevering van de bestelling niet thuis, dan biedt NE Distriservice uw pakket de volgende keer dat uw afleveradres in de route zit weer aan. Bent u na de tweede keer niet thuis, dan wordt u pakket opgeslagen in het depot van NE Distriservice tot er een nieuwe afleverafspraak gemaakt is.

InfoNotice
Als u niet thuis bent, dan stopt NE Distriservice een InfoNotice in uw brievenbus. Hierop staat wat u kunt doen en het telefoonnummer van NE Distriservice. U kunt:

  • Zelf het pakket afhalen
  • Een ander afleveradres doorgeven
  • De aflevering opnieuw inplannen
  • Het pakket aan ons retourneren

Als het voor NE Distriservice onmogelijk is om het pakket bij u af te leveren na de eerder ondernomen 2 pogingen (omdat u bijvoorbeeld niet thuis bent, en niet reageert op de InfoNotice), dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd. De kosten hiervoor (à € 29,50) + de kosten van de bestelde producten zijn voor uw rekening, daar onze producten speciaal voor u op gemaakt worden kunnen wij deze niet terug nemen. Deze kosten zijn voor het product zelf, het verwerken van de retourzending en de administratieve afhandeling. Als uw pakket weer bij ons terug is, zullen wij contact met u opnemen.


3. Wat zijn de verzendkosten?

Bij Raambekleding Nederland.NL verzenden wij onze producten standaard naar Nederland, Belgie, Frankrijk en Duitsland. U betaalt hiervoor geen verzendkosten bij uw bestelling. Deze nemen wij voor onze rekening.


4. Wat kost verzenden naar een ander land?

Wij leveren onze producten zonder verzendkosten in Nederland, Belgie, Frankrijk en Duitsland. Wilt u uw bestelling laten bezorgen op een adres in een ander land, of buiten de EU? Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@raambekledingnederland.nl. Wij rekenen de verzendkosten graag voor u uit.

5. Heeft u een andere vraag?

Niet het antwoord gevonden dat u zocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@raambekledingnederland.nl of bel ons op : +31(0)70-7110394.

Bij Raambekleding Nederland.NL werken we met vaste contactpersonen. Deze contactpersonen zijn vanaf het begin van uw order, vanaf het moment van betalen, tot het moment dat deze helemaal is afgehandeld verantwoordelijk voor uw bestelling. 
Zij weten dus álles van uw order, uw eerdere vragen en helpen u bij eventuele problemen.

Wij zijn bereikbaar op:

Maandag

09:00

-

17:30 uur

Dinsdag

09:00

-

17:30 uur

Woensdag

09:00

-

17:30 uur

Donderdag

09:00

-

17:30 uur

Vrijdag

09:00

-

17:30 uur